Alla inlägg under december 2011

Av sabina - 21 december 2011 08:21

tjenixen lägger upp mina nya skal som gjordes innan jag blev sjuk hahahaha


         

Av sabina - 20 december 2011 14:23

halloj har ej kunnat lägga upp nya mob skal som jag gjort pga jag har legat i svår lunginflammation i 9 dagar nu as kul hahaha men jag kommer lägga upp min DeLuxe Edition skalen ikväll så komentera gärna efter tack å hej   

Av sabina - 14 december 2011 13:08

      bilden i mitten visar en burk som jag dekorerat med vit silicon som ser ut som vispad grädde med socker söta grejemojser på hahahaha  

Av sabina - 14 december 2011 11:30

tjenis i kväll ska jag sätta mig och göra 2 nya skal men e tom på ideer men men jag kommer väl på något när jag väl har sakerna framför mig ska snart lägga upp resten av skal jag har gjort under dessa veckor ha det bäst 


Å just det jag ska även filma när jag gör ett skal från grunden så alla kan se hur jag gör dom super kul llr hur  

Bloppis-annons
Av sabina - 14 december 2011 01:56

nu passar jag på här när jag börjat blogga att sälja mina handgjorda IPhone 4 och 4S skal verkligen prisvärt eftersom jag bara gör en av varje modell, vilket gör skalen unika woohoo...      

Övrigt (Elektronik), Säljes - Göteborg (Västra Götalands län)
Pris:    190:-
Telefon:    iphone 4 4S skal
 
Av sabina - 14 december 2011 01:56

halloj vill bara berätta lite om vad jag håller på med. Jag har blivit helt såld på decoden vilket betyder dekorerad elektronik och har blivit en stor hobby hos unga tjejer i japan och kina,,,,jag designar mina egna mobil skal och sedan säljer dom suuppper kul jag kommer lägga upp alla skal nu i veckan och såklart när jag gjort några nya  


Jätte kul om ni skulle följa mig och berätta vad ni tycker och självklart e skalen till salu även här...  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Min Gästbok

Besöksstatistik

Mina iphone skal

Mina iphone skal till salu

      hej alla jag sysslar med decoden som betyder dekorerad elektronik och det e super kul plus att man kan sälja sina hantverk oxå ;-)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards