Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

snooki

Av sabina - 16 januari 2012 16:00

Är Snooki är bröst riktigt?
Ja, enligt Snooki (Nicole) hennes bröst är äkta. I en intervju och i många pratshower hon sagt sig själv att hennes bröst är 100% äkta. De säkert ser riktigt också (rund men Thats en tecken på ibland falska bröst).

Hur kan jag klä mig som Snooki?
Se till att du har någon form av gepard tryck! Skaffa en gepard klänning eller kjol. Se till att det verkligen är stranden. Matcha den med antingen en svart topp (om du gör en kjol) eller en svart tröja. Använd svarta höga klackar med det och rock jätten poff =) Ha en ton av stiftelse och att det ser apelsin lol. Hon bär en ton av eyeliner toppen och botten av hennes ögon också och hon bär falska ögonfransar = P
Om du en handväska sedan bara ta med en svart eller kuvertväska.

Vad är Nicole Polizzi födelsedag?
Nicole "Snooki" Polizzi föddes den 23 november 1987.

Där var Snooki Född?
Snooki föddes i Chile.

Vad höjd är Nicole Polizzi?
Hon är 4'9 ".

Är Snooki antas?
Ja. Hennes föräldrar adopterade henne när hon var 6 månader gammal.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sabina - 18 januari 2012 09:22


Trots att tillbaka i Garden State, och inte ens två timmar bort från sin älskade familj, och trots att återförenas med dem under förra veckans Jersey Shore säsong 5 premiären , Vinny Guadagnino bara inte kunde knäppa ur hans "funk". We feel for V...

Av sabina - 16 januari 2012 19:22

hej sänker nu priset på mina mobilskal så passa på bara denna vecka 2 första 120 kr  2 efter det 140 kr och 2 sista 200 kr               ...

Av sabina - 16 januari 2012 18:56

Jersey Shore är Sammi Giancola och Ronnie Magro träffades tidigt i seriens första säsongen. Paret fortsatte att slåss och bryta upp en hel del.Den levande återförening efter Jersey Shore säsongfinalen var inget undantag. Ronnie och Sammi hamnade i en...

Av sabina - 16 januari 2012 14:52

hej jag har lagt upp en trailer av jersey shore 5 så ni kan kika lite vad som väntar i denna säsong titta och njut         ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Min Gästbok

Besöksstatistik

Mina iphone skal

Mina iphone skal till salu

      hej alla jag sysslar med decoden som betyder dekorerad elektronik och det e super kul plus att man kan sälja sina hantverk oxå ;-)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards